Másfél millióért árulja kínai elektromos autóját a General Motors
Nem tud annyit, mint egy szintén Kínában gyártott Tesla Model 3, de az tízszer annyiba is kerül.
Nem tud annyit, mint egy szintén Kínában gyártott Tesla Model 3, de az tízszer annyiba is kerül.
Kéttónusú fényezés, feltűnő króm díszítések és 5,6 méteres hossz. Ilyen egy kínai überlimuzin.
A kínai gyártók régóta nem csinálnak nagy ügyet a termékekhez fűződő szerzői jogokból, egy az egyben másolnak le autókat.
A Tesla "Made is China" nagyon bejöhet Elon Musknak.
A Renault belépett az A-szegmensű, vagyis a kis méretű SUV-k piacára, egy teljesen elektromos autóval, amelyet Sanghajban mutattak be.
A kínai BYD gyártó járműve 27 méteres.
Nincsenek olyan menő szárnyas ajtói, mint a Tesla Model X-nek, de azon túlmenően a kínai Xpeng G3 teljesen olyan, mint amiről koppintották.
Egy nálunk alig ismert kínai autógyártó állította fel a legnagyobb autonóm autós parádé rekordját.
A svéd márkánál még javában folynak a tesztek, hogy a Kínában gyártandó kocsi, minden részeltében tökéletes legyen a jövő évi hivatalos gyártáskezdetig.
90 másodpercenként egy új villanyautó.
A svéd autómárka megnyitotta új központját a svédországi Göteborgban.
Az Enovate elnevezés egészen kacifántos megfejtést rejt.
Még Kínában sem, ahol jelen pillanatban is közel 500 cég fejleszt – legalábbis hivatalosan – valamilyen elektromos járművet.
Motornak óriási, teherautónak meg szürreális egy ilyen öszvér.
Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.
Szegény járőr, mit követhetett el?
A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.
Ez ugyanis egy elektromos Mercedes GLA-klón, amilyen a hajtását tekintve az eredetiben nincs.
Ötszáz embernek adnának munkát a kezdeti fázisban a kínaiak, ha mi nyerjük a gyártóhelyért folyó csatát.
Előkerült egy újabb projekt a svédektől, ami előtt megint megemelhetjük a kalapunkat.